Philips SHD8900

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHD8900 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

gwijde 29-04-2011
Geschreven voor: Philips SHD8900

Oogt mooi en zit prettig. De bedieningsknoppen zijn erg discreet verwerkt, wat in het begin zoeken is, maar dat went snel en op den duur vind je alles op de tast. Ook het correct terugplaatsen in het dock vergt in het begin wat,
0 oefening. Lange autonomie en herlaadt redelijk snel.

Philips belooft geluid van cd kwaliteit, wat ze er ook mee mogen bedoelen. Het geluid is in elk geval helder en nauwelijks gekleurd. Het doet zeker niet onder voor mijn koptelefoon met kabel. Bovendien zit er zelden storing op de ontvangst, wat een hemelsbreed verschil is met mijn oude analoge draadloze koptelefoon.

Een perfecte aankoop, mochten die bijgeluiden er niet zijn. Ik kan alleen maar vorige kritiek bevestigen wat betreft het gerinkel in de linker oorschelp. Niks aan de hand als je stil zit, maar je krijgt wel degelijk een bijgeluid als je gaat lopen of eens hevig met je hoofd schudt.

Ronald van Weerdenburg 12-02-2012

Maar als met deze philips shd 8900 gewoon rustig muziek wil luisteren kun je dan daar van lekker genieten zonder storingen? niemand gaat wilt met ze hoofd schudden lijkt mij

cliffton 12-02-2011
Geschreven voor: Philips SHD8900

Zit redelijk prettig. Bij het uitpakken rammelde er al een loszittend deeltje door de zender. Er moeten drie speciale Philips batterijen in anders laadt hij niet op; niet praktisch en voordelig bij vervanging. De geluidskwaliteit is evenwichtig en goed zonder storing maar wordt het genot wordt verstoord door vermoedelijk loszittend binnenwerk van de linker oorschelp wat resulteerd in voortdurend rammelen bij het lopen of iets te abrupt het hoofd draaien.